Hur DUM får man bli?!

Omg vilken människa! Man får tycka vad man vill MEN INTE SÄGA VAD MAN VILL! Och dessutom så ska man inte döma en på utseende. DET ÄR VISST INSIDAN SOM RÄKNAS! Jag tycker inte det finns något som heter "ful" eller något som heter "snyggt" men man kan tycka vissa personer är enligt en själv "fula" MEN MAN SÄGER INTE DET ELLER TAR UT DET PÅ ANDRA!
Vissa personer blir mobbade pga dess utseende, vissa har tagit sitt liv!
Asså, seriöst hur dum får man bli! Livet handlar inte bara om utseendet. Även om hon tycker det, så tänk de som blir kallade fula, hur fan tror hon de känner sig va?!
Hur täker man när man lägger upp sånna här videos? Den här tjejen tänker med en JORDNÖT, SERIÖST!
Hon tycker man får mer uppmärksamhet om man är snygg, det är sant men... Det är kanske därför alla människor tänker så otroligt mycket på utseendet, jag tänker ju såklart lite på mitt utseende men inte överdrivet mycket, och det gör nog de flesta. Men att säga sådär är INTE OKEJ! FAN VA SUR JAG BLIR! DISKRIMINERING SOM FAN!


Hur tänker människan egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0