Älskling.

Varje gång du dyker upp i mitt huvud så gör det ont. Ont för att jag älskar dig så mycket, varje dag är jag rädd att förlora dig även om jag vet att det inte kommer hända.
Allt har varit rörigt förut men ibland måste man bråka för att inse hur mycket man egentligen älskar varann. Detta året ska bli bättre, det har vi båda sagt.
Varje gång vi är med varann är det som att tiden stannar. Klockorna slutar att ticka, det enda jag hör är dina andetag, ditt skratt som får mig att le. 
Bästavän, syster, bror, pingvin... Jag vill bara berätta att jag älskar dig.
Du är så äkta, så fin, så underbar rakt egenom.
Du får fåglar att sjunga, vinden att gunga.
Du får mig att le, mig att se. 
Se hur underbart livet är. 
Vi ska dela allt tillsammans, vara de som gör allt tillsammans. 
Aldrig släppa varandras händer.
Ibland kanske händerna håller på att glida ifrån varann men innerst inne så dunkar hjärtat fortfarande för varann.
Vi har varit med om så mycket tillsammans... Skratt ,tårar ,flumm ,övertrötthet ,tjafs och massor av andra lite mer privata saker. 
Alltid när jag är ledsen så finns du där för mig direkt.
Alltid när jag är glad så lyser du upp min dag ännu mer så att jag blir ännu gladare.
Förra året var fullt av massor av kärlek, bus, skratt, tårar och tjafs.
Detta året ska vara likadant fast utan tjafs.
För det ska vara VI FÖR ALLTID!
Älskling, du är mitt hjärta. 
Mitt hjärta som är fullt av kärlek, av dig. 
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTIS FESTIS! ♥ ♥ ♥





Kommentarer
Postat av: Melina ♥

Älskling, innan du kom in i mitt liv,

så tänkte jag, varför fan lever jag än idag egentligen(?) Jag förstog inte meningen i livet, men nu har jag börjat göra det. Jag älskar livet, iallafall just nu. Förut kämpade jag som jag aldrig jag skulle behövt göra, jag kämpade för att överleva skiten, överleva utan min mamma, min pappa, min biologiska familj, min släkt. Tiden gick och det slutade med att hela släkten och hela min familj har lämnat mig förutom min mamma och min fosterfamilj. Nu behöver jag kanske kämpa 5 procent av 110 procent. Det känns jävliiiigt skönt. Att just du (och fler) lyser upp mina dagar, mina veckor, mina månader och snart mina år. Det är ni som gör så att jag pallar gå upp på morgonen, ta mig ut, ta ett till steg från mina drömmar till verkligheten som jag är rädd för men när jag är med dig känner jag ingen rädsla. För att, jag älskar dig.

2012-01-09 @ 21:18:40
URL: http://mmelinaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0