MELINA,JAG ♥ DIG

♥ Förlåt gmn ♥
Jag hoppas att du inte är ledsen.
Jag önskar att vi inte hade missförstått mamma och pappa.
Jag önskar att jag var vid din sida nu.
Att det gick ikväll.
Hur många gånger ska jag säga fölåt för att du ska förstå, bästavän ♥
Om jag bara hade lyssnat på mamma innan.
Jag skulle kunna göra allt för att du inte ska känna dig sviken.
Mitt samvete är så dåligt så du kan inte tro det.
Jag vill bara att du ska känna dig glad igen.
Förlåt, det var mitt fel, jag skulle lyssnat på dom...
Då skulle vi kunnat flumma ikväll.
Jag hatar när du känner dig besviken för då får jag ett stort sår i mitt hjärta.
Jag svär att det ska funka nästa gång!
Det var mitt fel älskling.
Jag önskar jag kunde ge dig allt jag har för att du ska må bra.
FÖR JAG ÄLSKAR DIG
- SIGNE

Kommentarer
Postat av: melina syster

Gumman jag älskar dej, det är helt okej. Alla gör sina misstag och vi alla lär sej av sina misstag men man ska inte göra det för ofta, det här är första gången och jag förlåter dej alltid. Jag älskar dej, mitt allt. Jag backar alltid upp för dej, jag hatar dej inte!

Postat av: signe

Tårarna rinner för dig syster <3333

2011-11-19 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0