HoMe FrOm ScHoOl :,(

Hej, snyft snyft :,( Jag är lite för förkyld idag så jag kan inte åka till skolan för där måste mn lixom koncentrera sig så mkt, men jag ska försöka bättra mig så mkt som det går!... ♥ :(

Men ni får besöka ofta idag, för jag kmr uppdatera OFTA! Så IDAG får kolla in OFTA!
Jag kmr lägga in mina favoriter :) Thats funny! ♥

Bild på mig just nu:
Buuhuu för förkylningar

Nu ska typ Saga tagga till skolan :( ♥
Kmr sakna henne, Klara, Isabella, Sindra, Tyra och alla de där ♥
Nu slipper Pelle mig iaf, HAHAH! ♥

Återkommer snart babes!
- S I G N E

Kommentarer
Postat av: Sindra <3333

Krya påå dej gmn <3<3<3<3

Du mååste komma till skolan imorgon

Jag klarar mig inte utan deej <33

När man heter saga, Signe, Tyra, Isabella,klara eller sindra så får man inte va sjuuk :)

Så nu måste du bli bättre och komma <3

2011-11-22 @ 08:42:32
Postat av: JOssan

Hade gärna haft en förkylninge ett par dagar..;)

2011-11-22 @ 15:01:22
URL: http://temlan.wordpress.com
Postat av: ellen

samma här!!! sjuuk :( kanske kmr i morn vi får se!!! <333

2011-11-22 @ 15:01:24
URL: http://mirrallen.bloggplatsen.se
Postat av: Pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle

Haahahahahah det var lite tomt vid vårat bord idag ;) haha <3

2011-11-22 @ 17:34:49
Postat av: ida samuelsson <3

KRYA <3 <3 <3

2011-11-22 @ 17:55:48
URL: http://idasamuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0