Höjdpunkterna 2011

Yepp, då var der dags för några höjdpunkter av 2011 ♥

• När jag träffade några personer som betyder väldigt mycket för mig:


• När Hollister öppnade i Gallerian :p

• När det är sommarlov, eller över huvudtaget LOV... Och allt jag gjorde på lovet <333

• Att få vara med sin familj, är alltid höjdpunkten :p

• Julafton, födelsedag (såklart)


• När jag var i Italien (fast inte när jag flög dit :/ )

• När jag började hänga i vasan och träffade alla underbara kompisar <333

• När jag blev tsm med....... ♥♥

• När jag var med på tex SVT, och spelade in en EGEN LÅT! :DD ♥



• När jag var på grönan med kompisar ♥ 

OCH MASSA ANNAT, JAG FULLSTÄNDIGT ÄÄÄÄLSKADE DETHÄR ÅRET!

NÄSTA INLÄGG... DÅ ÄR DET NOG 2012 :OOOO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0