Allt är i en enda stor röra!

Förlåt om jag inte skrivit under senaste tiden men allt har varit så jäääkla rörigt! Falska ryktem om mig som jag tydligen sagt gör så att jag nästan förlorar mina bröder... Allt är bara jobbigt, men hade en rätt bra helg iaf.

Jag var hos Mormor och Morfar i Linköping med alla kusiner, vi julpysslade och såg på min kusins ballet föreställning ♥ Kul kul!
Men jag gick hem från skolan idag, var hängig, ont i huvudet och var ledsen och förvirrad, kunde inte koncentrera mig. :,(



-Signe

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

Stackare! Låter inte så kul, kännde likadant förut så jag förstår, ring när du vill om det är nåt<333333333

2011-12-06 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0